Uw domeinnaam uit quarantine halen (.nl)

Indien u uw .nl domeinnaam heeft opgezegd, wordt deze na de verloopdatum in een quarantaine geplaatst gedurende 40 dagen. Deze quarantaineperiode is ter bescherming van de domeinnaamhouder zodat – indien er per ongeluk toch een fout is gemaakt – deze binnen deze periode alsnog teruggehaald kan worden. Na deze quarantaine periode wordt het domein definitief

Lees verder

Backup SLA

Wij bieden op onze diensten een managed backup SLA.  Van uw hostingdiensten (servers, configuraties- en instellingen) alsmede uw data en databases worden dagelijks meerdere backups gemaakt volgens een backup & recovery garantie principe. Iedere server oplossing heeft z’n eigen SLA en de opslagruimte wordt vervolgens op basis van verbruik met u verrekend. Deze opslagruimte maandelijks

Lees verder

Ik wil mijn adresgegevens aanpassen

U kunt inloggen op https://portal.linqhost.nl waar u uw adresgegevens kunt wijzigen. Indien u niet beschikt over de inloggegevens voor het LinQhost portal, dan kunt u ook hier nieuwe aanvragen. Door middel van het invullen van uw klantnummer (o.a. terug te vinden op uw factuur) en het bij ons bekende e-mailadres zullen wij u na het

Lees verder

Ik wil graag mijn bedrijfsnaam aangepast hebben

Dit betekent feitelijk een wijziging van de contracthouder. U kunt deze wijziging niet doorvoeren via Mijn LinQhost. In dit geval dient u een e-mail naar administratie@linqhost.nl te sturen met een kopie van de KvK inschrijving van de nieuwe contracthouder. Voor het wijzigen van de adresgegevens geldt een andere procedure: Adresgegevens aanpassen.

Lees verder

Op welke manieren kan ik betalen

Wij kunnen uw factuurbedrag van uw rekening incasseren wanneer wij van u een SEPA (automatische incasso) machtiging hebben. Facturatie vindt plaats op de eerste dag van de maand en de incasso volgt enkele dagen later. Automatische incasso U kunt hier een machtigingsformulier downloaden indien u van overschrijven wilt overstappen naar een automatische incasso: Doorlopende SEPA

Lees verder

Hoe verloopt jullie debiteurenproces

 U kunt vragen hebben over het debiteurenprocess bij LinQhost. Hoe het proces verloopt, wanneer wij incasseren en hoe wij hiermee omgaan wordt allemaal besproken.  Facturatie bij LinQhost De facturatie die u van ons krijgt, komt rechtstreeks van LinQhost. Echter, het proces  wordt uitgevoerd door Payt. Payt is een bedrijf gespecialiseerd in debiteurenbeheer. Dit betekent dat

Lees verder

Tarieven aanvullende service diensten

Indien wij serviceaanvragen buiten onze scope van reguliere dienstverlening uitvoeren, dan gelden hiervoor onze tarieven als onderstaand beschreven. Werkzaamheden Uurtarief Afgerekend per Minimum van Tijdens kantooruren € 85 0,5 uur 0,5 uur Buiten kantooruren € 180 1 uur 1 uur Datadog integraties € 100 1 uur 1 uur   * De tarieven zijn exclusief 21%

Lees verder

Opzegtermijn voor domeinnamen

De registratieperiode van een domeinnaam verschilt per extensie. Voor bijvoorbeeld .nl / .com / .net is de registratieperiode 1 jaar. Wij hanteren een opzegtermijn voor domeinnamen van 1 maand voor verlengdatum. Een eventuele opzegging of verzoek tot verhuizing naar een andere provider binnen deze termijn betekent dat het domein na deze nieuwe registratieperiode (+1 jaar),

Lees verder

Domein verhuizen: Hoe vraagt u een domein token of EPP code aan? 

Uw domein verhuizen, waar moet u allemaal wel niet aan denken? Om u zo goed mogelijk voor te bereiden op de verhuizing en het slagen ervan heeft u een domein token of EPP code (Extensible Provisioning Protocol / Authorization key) nodig. In deze blog bespreken wij hoe u deze aan kunt vragen zodat de verhuizing

Lees verder