Uw domeinnaam uit quarantine halen (.nl)

Indien u uw .nl domeinnaam heeft opgezegd zal deze na de verloopdatum in een quarantine geplaatst worden gedurende 40 dagen. Deze quarantineperiode is ter bescherming van de domeinnaamhouder zodat – indien er per ongeluk toch een fout is gemaakt – deze binnen deze periode alsnog teruggehaald kan worden. Na deze quarantine periode wordt het domein

Backup SLA

Wij bieden op onze diensten een managed backup SLA.  Van uw hostingdiensten (servers, configuraties- en instellingen) alsmede uw data en databases worden dagelijks meerdere backups gemaakt volgens een backup & recovery garantie principe. Iedere server oplossing heeft z’n eigen SLA en de opslagruimte wordt vervolgens op basis van verbruik met u verrekend. Deze opslagruimte maandelijks

Ik wil mijn adresgegevens aanpassen

U kunt inloggen op https://portal.linqhost.nl waar u uw adresgegevens kunt wijzigen. Indien u niet beschikt over de inloggegevens voor het LinQhost portal, dan kunt u ook hier nieuwe aanvragen. Door middel van het invullen van uw klantnummer (o.a. terug te vinden op uw factuur) en het bij ons bekende e-mailadres zullen wij u na het

Ik wil graag mijn bedrijfsnaam aangepast hebben

Dit betekent feitelijk een wijziging van de contracthouder. U kunt deze wijziging niet doorvoeren via Mijn LinQhost. In dit geval dient u een e-mail naar administratie@linqhost.nl te sturen met een kopie van de KvK inschrijving van de nieuwe contracthouder. Voor het wijzigen van de adresgegevens geldt een andere procedure: Adresgegevens aanpassen.

Op welke manieren kan ik betalen

Wij kunnen uw factuurbedrag van uw rekening incasseren wanneer wij van u een SEPA (automatische incasso) machtiging hebben. Facturatie vindt plaats op de eerste dag van de maand en de incasso volgt enkele dagen later. Automatische incasso U kunt hier een machtigingsformulier downloaden indien u van overschrijven wilt overstappen naar een automatische incasso: Doorlopende SEPA

Hoe verloopt jullie debiteurenproces

Facturen krijgt u rechtstreeks van ons, het verdere verloop van het proces wordt door Payt uitgevoerd. Payt is een bedrijf gespecialiseerd in debiteurenbeheer. Mocht een factuur aan uw aandacht zijn ontsnapt dan zult u, namens ons, van Payt een herinnering ontvangen. Als na een laatste herinnering de betaling ook uitblijft zijn wij helaas genoodzaakt om

Tarieven aanvullende service diensten

Indien wij serviceaanvragen buiten onze scope van reguliere dienstverlening uitvoeren, dan gelden hiervoor onze tarieven als onderstaand beschreven. Werkzaamheden Uurtarief Afgerekend per Minimum van Tijdens kantooruren € 85 0,5 uur 0,5 uur Buiten kantooruren € 180 1 uur 1 uur Datadog integraties € 100 1 uur 1 uur   * De tarieven zijn exclusief 21%

Opzegtermijn voor domeinnamen

De registratieperiode van een domeinnaam verschilt per extensie. Voor bijvoorbeeld .nl / .com / .net is de registratieperiode 1 jaar. Wij hanteren een opzegtermijn voor domeinnamen van 1 maand voor verlengdatum. Een eventuele opzegging of verzoek tot verhuizing naar een andere provider binnen deze termijn betekent dat het domein na deze nieuwe registratieperiode (+1 jaar),

Domeinnaam verhuizen: domein token / EPP code opvragen

Wanneer je een domeinnaam wilt verhuizen dan heb je een token of EPP code nodig. Het token dient als een extra verificatiemiddel om er zeker van te zijn dat een domeinnaam door de juiste persoon verhuisd wordt. Omdat het token de sleutel tot verhuizen is gaan providers zorgzaam om met het verstrekken van deze sleutel.