Service Level Agreement

Onze service level agreements zijn in het leven geroepen zodat u zelf beslist in welke mate u beveiligd bent. De SLA’s komen in de vormen basiq- en supreme support. Lees de informatie hieronder voor wat elke vorm voor u kan betekenen. 

Wat is een service level agreement?

Onze service level agreements zijn afspraken die met u worden gemaakt over de mate van beveiliging. Afspraken over de service/dienstverlening leggen we gezamenlijk vast in deze Service Level Agreement (SLA). In de SLA documenten wordt uitgebreid omschreven welke service, dienstverlening en garanties u van ons mag verwachten.

U krijgt keuze in de mate van beveiliging

Ieder bedrijf heeft zijn eigen voorkeuren heeft met betrekking to beveiliging. Wij geven daarom een keuzemogelijkheid in de mate van beveiliging in onze SLA. Samen met u kijken wij naar de geschikte SLA voor uw bedrijf. Voor ons is het dus dermate van belang dat wij precies weten waar uw wensen en benodigdheden liggen, zodat wij goed advies geven. 

De vormen van de SLA’s bij LinQhost

Basiq support

Onze basiq support komt met de basis dienstverlening die LinQhost levert. Onze hosting experts staan voor u klaar tijdens kantoor uren waarin onze hosting experts u zo efficiënt mogelijk helpen naar een oplossing.

Supreme support

Niets is zo vervelend als een calamiteit op uw server. Dat een website of webshop niet beschikbaar is wil niemand. Wij niet, u niet, maar ook uw klanten niet. Een calamiteit volledig voorkomen kan geen enkele provider, daarom staan wij elk moment van de dag, de hele week voor u klaar. Onze supreme support onderscheidt zich door een 24/7 service.

Supreme support ++

Voor bepaalde diensten bij LinQhost  is de dienstverlening zo persoonlijk dat er een maatwerk voor gevraagd wordt. De vorm dat u in deze mogelijkheid brengt is de Supreme support ++. Neemt u een dienst af waar supreme support ++ mogelijk is, dan geven wij dit tijdig aan in onze SLA documenten.

Wijzigen van SLA

Het kan voorkomen dat u een wijziging wilt maken in de service level agreement. Dat is geen probleem. U kunt gerust uw wensen uiten zodat wij de wijziging voor u in werk kunnen zetten. Onze hosting experts kijken samen met u naar de beste oplossing. Zien wij dat een wijziging beter is voor de up-time van uw webapplicatie, dan geven wij dit tijdig aan.

Kom met ons in contact

Een calamiteit zit niemand op te wachten. Wilt u naar de voorwaarden van onze SLA’s vragen? Dan kunt u gerust langskomen bij ons op kantoor of contact met ons opnemen. Neem contact met ons op. Wij vertellen u graag persoonlijk de mogelijkheden van onze SLA’s en support!