Service Level Agreement

De beschikbaarheid en prestaties van online diensten zijn direct bepalend voor het succes van een organisatie. Echter, de mate van noodzakelijke ondersteuning en beveiliging verschilt per bedrijf en per applicatie. Het is essentieel om heldere afspraken te maken over de te verwachten service, zodat er geen onduidelijkheid ontstaat over verantwoordelijkheden en reactietijden.

Vraag ons naar de mogelijkheden

Wat houden onze Service Level Agreement in?

Heldere afspraken en gegarandeerde service.

Een Service Level Agreement (SLA) is een formeel document waarin LinQhost de afspraken vastlegt over de te leveren dienstverlening. In de SLA documenten wordt uitgebreid omschreven welke service, ondersteuning en garanties men van LinQhost mag verwachten. Dit omvat onder andere afspraken over uptime, reactietijden van support, backups en de mate van beveiliging.

LinQhost managed hosting dashboard

De Premium SLA van LinQhost:

Zekerheid op maat voor online continuïteit.

Premium SLA

Niets is zo ongewenst als een calamiteit op een server, waarbij een website of webshop niet beschikbaar is. Hoewel geen enkele provider een calamiteit volledig kan voorkomen, staat LinQhost met het Premium SLA elk moment van de dag, de hele week klaar: 24/7. Deze support is onderscheidend door een 24/7 service, want wij bieden continue performance optimalisatie en gegarandeerde reactie- en oplostijden wat zorgt voor maximale zekerheid en minimale downtime voor kritieke online platforms.

Wil je meer weten over ons Premium SLA? Neem contact op met Robert!

+31 50 30 500 90
ma-vr 9:00 - 17:00

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Service Level Agreement wijzigen?

De behoeften van een organisatie kunnen veranderen. Een wijziging in de Service Level Agreement is dan ook geen probleem. Klanten kunnen hun wensen kenbaar maken, waarna LinQhost de wijziging in gang zet. Onze hostingexperts kijken naar de beste oplossing. Indien we zien dat een wijziging de uptime van een webapplicatie ten goede komt, wordt dit tijdig geadviseerd.

Zijn er aparte kosten verbonden aan de Service Level Agreements?

Nee, de Service Level Agreements van LinQhost zijn standaard inbegrepen bij onze maatwerk hostingoplossingen. Wij geloven dat optimale service en duidelijke afspraken een essentieel onderdeel vormen van een complete managed hostingervaring en de SLA is om die reden onlosmakelijk verbonden aan de hosting oplossing.

De gekozen SLA vorm wordt naadloos geïntegreerd in het plan dat specifiek voor de behoeften van een organisatie wordt samengesteld. Zo ben je verzekerd van de gewenste mate van ondersteuning en beschikbaarheid, zonder onverwachte additionele kosten.

Hoe gaan jullie om met onze gegevens?
Bekijk alle vragen