Service Level Agreements

De beschikbaarheid en prestaties van online diensten zijn direct bepalend voor het succes van een organisatie. Echter, de mate van noodzakelijke ondersteuning en beveiliging verschilt per bedrijf en per applicatie. Het is essentieel om heldere afspraken te maken over de te verwachten service, zodat er geen onduidelijkheid ontstaat over verantwoordelijkheden en reactietijden.

LinQhost biedt Service Level Agreements die organisaties de keuze geven in de mate van beveiliging en support. Dit zorgt voor een perfecte afstemming op de unieke behoeften, met maximale transparantie.

Vraag ons naar de SLA mogelijkheden

Wat houden onze Service Level Agreements in?

Heldere afspraken en gegarandeerde service.

Een Service Level Agreement (SLA) is een formeel document waarin LinQhost en de klant gezamenlijk de afspraken vastleggen over de te leveren dienstverlening. In de SLA documenten wordt uitgebreid omschreven welke service, ondersteuning en garanties men van LinQhost mag verwachten. Dit omvat onder andere afspraken over uptime, reactietijden van support en de mate van beveiliging.

Elke organisatie heeft eigen voorkeuren met betrekking tot de kritikaliteit van online diensten en de gewenste mate van beveiliging. LinQhost biedt daarom een keuzemogelijkheid in de SLA-vormen. Samen met de klant wordt gekeken naar de meest geschikte SLA. Het is van belang dat LinQhost precies de wensen en benodigdheden begrijpt, om zo het beste advies te kunnen geven voor een optimale service die aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen.

Afgestemd op de unieke behoeften van elke organisatie.

LinQhost managed hosting dashboard

De vormen van SLA's bij LinQhost:

Zekerheid op maat voor online continuïteit.

Basic Support: deskundige hulp tijdens kantooruren.

Onze Basic Support biedt de essentiële dienstverlening van LinQhost. Hostingexperts staan klaar tijdens kantooruren om efficiënt te helpen bij het vinden van oplossingen voor technische vraagstukken en supportbehoeften.

Supreme Support: met 24/7 calamiteiten service.

Niets is zo ongewenst als een calamiteit op een server, waarbij een website of webshop niet beschikbaar is. Hoewel geen enkele provider een calamiteit volledig kan voorkomen, staat LinQhost met Supreme Support elk moment van de dag, de hele week klaar. Deze support onderscheidt zich door een 24/7 service, wat zorgt voor maximale zekerheid en minimale downtime voor kritieke online platforms.

Wil je weten welk SLA het beste bij jouw organisatie past? Neem contact op met Robert!

+31 50 30 500 90
ma-vr 9:00 - 17:00

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Service Level Agreement wijzigen?

De behoeften van een organisatie kunnen veranderen. Een wijziging in de Service Level Agreement is dan ook geen probleem. Klanten kunnen hun wensen kenbaar maken, waarna LinQhost de wijziging in gang zet. Onze hostingexperts kijken naar de beste oplossing. Indien we zien dat een wijziging de uptime van een webapplicatie ten goede komt, wordt dit tijdig geadviseerd.

Zijn er aparte kosten verbonden aan de Service Level Agreements?

Nee, de Service Level Agreements van LinQhost zijn standaard inbegrepen bij onze maatwerk hostingoplossingen. Wij geloven dat optimale service en duidelijke afspraken een essentieel onderdeel vormen van een complete managed hostingervaring en de SLA is om die reden onlosmakelijk verbonden aan de hosting oplossing. De gekozen SLA vorm wordt dan ook naadloos geïntegreerd in het plan dat specifiek voor de behoeften van een organisatie wordt samengesteld. Zo ben je verzekerd van de gewenste mate van ondersteuning en beschikbaarheid, zonder onverwachte additionele kosten.

Hoe gaan jullie om met onze gegevens?
Bekijk alle vragen