020 4400008

Type hier in waar je naar op zoek bent

Service level agreement

SLA (Service Level Agreement)

Onze reguliere dienstverlening wordt door onze klanten als zeer prettig ervaren. Afspraken over de service/dienstverlening leggen we gezamenlijk vast in een Service Level Agreement (SLA). LinQhost heeft 2 varianten voor wat betreft SLA overeenkomsten: Supreme support en Basiq support. In onze SLA documenten wordt uitgebreid omschreven welke service , dienstverlening en garanties u van ons mag verwachten.

Continu monitoring

De gevolgen van een eventuele calamiteit onderkennen wij. Juist daarom monitored LinQhost continu alle servers en services. In de meeste gevallen zullen wij, indien zich een calamiteit voordoet, hier sneller van op de hoogte zijn dan onze klanten en inmiddels al gestart zijn met de oplossing. Echter, mochten er onverhoopt toch een calamiteit voordoen die wij niet hebben gezien, dan kunt u ons hiervoor bellen. Dag en nacht, 7 dagen per week.

De 24/7 calamiteiten dienst valt onder het Supreme support SLA (zie hieronder) en bieden wij aan op onze HPW VDS en Plesk VDS servers. Ook wel high availability servers genoemd.

SLA & 24/7 Calamiteiten dienst

Niets is zo vervelend als een calamiteit op uw server. Dat een website of webshop niet beschikbaar is wil niemand. Wij niet, u niet, maar ook uw klanten niet. Een uptime van 99.9% geeft al aan dat een calamiteit bij LinQhost vrijwel nooit voorkomt. Gelukkig maar. Een calamiteit volledig voorkomen kan geen enkele provider. Onze branche is geënt op techniek.

Neem contact met ons op!

Zorgeloos online ondernemen, dat is wat u wilt. Continu. Toch een calamiteit?  Dan wilt u razendsnelle support, 24/7.  LinQhost biedt u deze unieke support. Interesse? Neem nu contact met ons op. Wij vertellen u graag persoonlijk de mogelijkheden van onze SLA’s en support!

  • 99,9% uptimegarantie
  • High performance
  • Proactieve monitoring
  • Managed
  • 24/7 support